Middag ikväll!

ikväll blir det middag, på ÖG. Det är nåt som kallas Linnédagarna här på sjukhuset. Så det är en massa föreläsningar ons-tors, jag ska gå på dem imorn. och ikväll är det alltså middag på ÖG. 3-rätters middag.....gött, då behöver inte jag laga mat idag! Hoppas att det inte är bordsplacering, orkar inte va trevlig...hehe. På andra sittningar, gasker så brukar det ju gå även om man hamnar vid nån som inte är superrolig.....efter lite alkohol så blir allt bra. Men nu är det ju mer av en jobbmiddag, folk ska ju upp imorgon......det är en massa vuxna....... scary! Haha, jag räknar mig själv inte som vuxen. kanske bara hamnar vid nåt gäng tråkiga gubbar.  Det är bara att hålla tummarna att jag hamnar vid nån trevlig, och att maten är god......och att det inte håller på så hemskt länge, jag vill hem å sova!

Imorgon blir det bio med Tilde och Sarah. Inte vet jag vad vi skulle se....jag som kom på iden och dom valde film. Ingen aning om vad det är för film. Jag har noll koll, men det var nån svensk iaf. Den är säkert bra! Jag minns inte ens när jag var på bio senast så det blir skoj!

Nu är det lunchtime!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0