mindre usel?

Försöker å bli lite mindre usel då.....hehe!!

Idag var det handbollsträning! Vi sprang mycke.....skönt att va igång igen. Tränade inte p två veckor, och det känns kan jag säga....
Var en konstig gubbe på våran träning. Riktigt skum. Han tyckte alla flickorna var så fina och handboll var kul....det hade han oxå spelat? Ja inte vet jag han pratade en massa. Kanske var man typiskt svensk i början.....jobbigt när folk man inte känner pratar, usch och fy...hehe. Men sen gick han för långt när han började ta en massa kort när vi tränade. Och alla flickorna är så fina, bla bla och han ville ha en kontakt mellan Sverige och Polen. Vad för sorts kontakt är det ingen som vet.....

Cyklade idag för första gången på evigehter. Lämnade in cykeln på lagning igår så nu är den hel igen! Skönt!! Är iofs rätt gött å gå men det går ju lite snabbare med cykel.

I morgon behöver jag verkligen cykeln....har riktigt bråttom hem. Det är ju fest imorgon som börjar halv sju, och jag lär ju va där innan å fixa lite. så jag har väl nån timme på mig att äta, duscha å fixa mig....hmmm, håret får jag väl ruffsa till bara. Ska se om jag kan gå tidigare men vi har ju ingen flex längre så det är lite knepigt....och man ska ligga på plus, minus noll när månaden är slut och jag vet inte riktigt hur jag ligger till. Månaden är ju snart slut så jag har ju inte så lång tid att fixa det på..

Skulle vilja ha nåt nytt att ha på mig imorn men har inte hunnit med stan så det får bli nån gammal trasa. Kanske nästa helg, då ska Anni ha fest!!!!

På söndag är det match, och jag ska spela två!!! Först B-laget å sen A-laget! Ska bli jättekul, jag jobbade när senaste matchen var så nu ska jag ta igen det!!!

Ska fixa lite här sen ska jag hoppa i säng så jag är pigg i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0