När kommer mina linser och min menskopp?

Middgen igår var trevlig! Tror jag tyckte bäst om förrätten. det var nån skagenpaj.....typ, med skagenklet. Mumma var det iaf! Till huvudrätt var det lax å potatis, jag som hade hoppats på lax innan så det var perfekt! Till efterrätt var det kaka med lingon i och kolasås på! Det var bordsplacering men alla kom inte vid vårt bord så jag kunde sitta mitt emot Jessica! Dom andra brevid mig var trevliga så det gick bra! Det var lite skillnad mot hur sittningar brukar vara på en nation....inte lika mycket dricka, inte lika mycket sång. Dessutom var sångerna fina. Inte dom roliga å konstiga snapsvisorna som finns. Som underhållning var det två kvinnor, en sjöng å en spela piano. Så dom sjöng å pratade lite om Linné.  Det var typ opera hon sjöng.....inte riktigt vad man är van vid.

Idag ska jag bara sitta på föreläsningar, blir skönt å slippa jobba en dag! Får sluta en timme tidigare oxå!! Ska försöka klippa mig idag så får Sarah färga i helgen!

Jag har beställt färgade linser och en menskopp. Vill att det ska komma nu! Hoppas att det blir snyggt med linserna men det finns en liten risk att jag ser ut som en katt....men men....
Menskoppen är jag hemsk nyfiken på att pröva. Jag hoppas jag blir nöjd med den för det låter ju superbra!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0