Studenttorsdag på Arena!

Hej hej! Nu sitter jag hemma i F-haga! Skönt! Igår var det lite party! Konstig förfest, jag satt på tåget, Emmeli hemma själv och Mou på jobbe. Men jag å Anna hade det trevligt på tåget, men det var ju bara jag som festade. Fick springa på toan ett antal gånger....dels för att jag behövde gå och sen för att hälla i cidern i en annan flaska. Kändes dumt att sitta öppet med den.
När jag var framme i Karlstad var det fort till Em som gällde. Mou hade redan kommit dit. Jag bytte om och sminkade mig lite fort. Och hällde i mig lite å dricka. Vi var inte hos Em så speciellt länge men vi lyckades ändå ha sönder två glas.....bra jobbat.
På arena var det inte så mycket folk, men jag hade kul ändå. var så himla länge sen jag var där. Det var en trevlig kväll helt enkelt!

Idag åkte jag hem till F-haga, var här ett tag och sen ner till stan igen. åt lunch och fikade med systrarna. Trevligt!
Sen hem till F-haga och här sitter jag nu. Skönt å bara ta det lugnt. Men imorn blir det party å månen!!!!!!! Ska bli jätteroligt!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0