Tallin, here I come!

Yepp imorn är det då dags för jobbresan, min första någonsin. Går säkert kanon men lite nervös är jag. Kan ju inte den där apparaten så bra som vi ska prata om.... så därför hoppas jag att jag slipper prata så mycket, känner mig så okunnig. Men det blir nog kul! Får gå upp tidigt imorn, asjobbigt! Men resten av dagen blir nog ganska skön. Vi börjar med lunch när vi kommer dit så det är en mjukstart! SEn är det förläsning ett par timmar och sen är vi lediga. Vet inte om dom planerat in nån middag....står inge om det. Så jag har bokat in en timmes massage!!! Vi bor ju då på ett spahotell!!! Yippie!!
Fredagen är ganska fullbokad så det är nog stor risk att jag somnar på nån föreläsning....haha. Nej jag måste skärpa mig å va lite duktig!

Igår spelade vi match och vi vann!!! Tredje raka, gött!!! Nu kan jag inte va med å spela på ett tag. Skittråkigt, men men så är det. Nästa helg blir det Värmland, så himla skönt!!!

Får se om det blir nån fest i helgen.  vet inte om jag orkar på fredag när jag kommit hem. Och sen så jobbar jag ju söndag.  Vi får se! Men det blir ju som sagt utgång 2 gånger nästa vecka där hemma!

Maggan å jag måste planera fest nu! Boka in 26 oktober! Alla är välkomna!

måste packa ihop lite grejer tills imorn!


Kommentarer
emmlan

skulle du tycka att två gånger nästa vecka känns för lite finns det en fest att gå på på fredan med...;-)

2007-10-11 @ 15:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0