Dumma dator, dumma internet

Sitter på jobbet nu. har fortfarande ont i halsen. Tog ju en odling igår när jag ändå jobbade....får väl se snart om det var nånting. Men i övrigt mår jag bra, ingen feber eller så. lite seg i huvudet kanske, men det är väl som vanligt det.

var som sagt att jobbade igår, efter det gick jag hem. Och det var meningen att Ingrid oh Malte skulle komma till mig men jag gick dit istället och åt indisk mat! Har ju inte vart hos dem förut så det var trevligt!

Köpte ju en ny dator för ett tag sen, och den funkar jag ju bra så men jag har inte lyckats få igång internet på den. har iofs inte ens försökt så mycket.....går lite trögt för mig. Igår skulle jag iaf göra ett försök. Jag drog ur alla kontakter till modemet, för det skulle jag göra enligt Com Hem. Sen efter flera timmar stoppade jag in alla sladdar igen och i den nya datorn men nej det ville inte funka. Datorn letar efter fel osv osv....sen blev jag trött på skiten och tänkte sätta in gamla datorn igen så att jag iaf hade internet.....nej då funkar dte inte där heller. Så ikväll lär jag väl hem å pyssla med detta. har inte riktigt tålamod för det just nu.....

Kanske har hittat en jacka oxå, får se om jag orkar gå och pröva den idag. Den såg fin ut men jag har ju aldrig sett den på så vi får väl se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0