Jobbprat

Sitter på jobbet nu, ska bara skriva lite snabbt!
Igår var det handbollsmöte hemma hos Jenny! Trevligt trevligt! Bestämde en massa bra grejer. Jag å tilde hamnade i feststyrelsen....ja det är ju bara vi två så det är inte så stor styrelse. Är det nån som är förvånad att vi hamnade i den? Haha, inte jag iaf! Så nu ska vi börja planera!

Nästa vecka har vi typ kris på jobbet, det är typ jag å en till här....vi brukar va ett antal till så det blir hårt slit som gäller! Men det löser sig nog! Nästa vecka är det även linnedagarna....det är en massa föreläsningar på ackis....och så fika och mat! Så det ska jag gå på en dag! Och även en middag på ÖG på onsdagen. jag hoppas det blir nån riktigt  god mat! Som tur är ska även Jessica gå så jag slipper gå själv! Och snart ska ju jag å en till från jobbet åka till Tallin....och gå på nån konferans.....men jag hoppas vi har lite fritid. Vi ska bo på ett spahotell så jag tänker ta nån behandling om dt finns tid!
Mycket jobbprat nu känner jag.....nu ska jag käka lunch!

Puss å hej!


Kommentarer
Maggan

vi är en fetbra styrelse.. men seriösa möten å allt!

2007-09-25 @ 17:04:13
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0