KARL stad

Då har man vart å tränat idag då. Haha, det gick åt skogen. Min hjärna var inte där, jag var helt förvirrad så det blev inte många rätt......men jag var där iaf! Kommer förmodligen va hemskt trött imorn, som man alltid är efter sen träning. Hoppas jag har mycket att göra på jobbet imorn, annars är det stor risk att jag somnar.

Kollade på sjukhuset idag. Var en liten bebis med som är från Karlstad och personalen uttalade karlstad så fult. Dom sa verkligen KARL stad.....hmmm.....det var mitt största problem för dagen.....haha!

Vet fortfarande inte vad som händer i helgen. Vet bara att jag har en match på lördag, hemma! Kanske fest på kvällen, det beror lite på. Hoppas jag får besök, det vore kul.....tror jag iaf.....men jag vill inte hoppas för mycket för då blir jag så besviken. Försöker intala mig själv att det blir en skittråkig helg.

Om tre och en halv vecka är jag hemma! Det ni! Då blir det party!!! Måste boka biljett hem!! Ska bli gött å komma hem å bara va hemma!

God Natt!


Kommentarer
Heléne

jag störde mig litt jag med :)
välkommen hem snart! vilket datum va de?? typ 27? eller hur va det? 21?

2007-09-26 @ 09:08:41
URL: http://www.wonderland.blogg.se
Y

Jag kommer den 18....på kvällen. sen åker jag väl tillbaks hit den 21!

2007-09-26 @ 10:17:47
Heléne

okej! bra att de inte va 27 då e ja boorta!!
Härligt o se dig igen vännen!

2007-09-26 @ 11:10:12
URL: http://www.wonderland.blogg.se
emmlan

men vad gjorde pappa rolf på uni då?...=)

2007-09-26 @ 19:29:40
Y

Inte en blekaste aning....jag återkommer!

2007-09-26 @ 19:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0