Ledig idag!

Är riktigt dålig på att skriva just nu. Har inte riktigt nån lust.....inte med nåt egentligen. Hatar att det alltid blir så på hösten. Finns massor att göra, kan tycka att det låter skitroligt men jag gör det inte. jag kommer inte iväg liksom. Är bara seg, skulle vilja sova till mars eller nåt. Hoppas det snart går över.....är nog inte den mest sociala just nu....
Hur som helst så är jag iaf ledig idag för jag jobbar på söndag. Så idag ska jag försöka ta tag i mitt liv! Tänkte städa och fixa, en liten shoppingtur, handla mat, laga mat ocg fixa datorn....min nya fina dator som jag fortfarande inte fixat med....

Imorgon är det fest, men jag får väl ta dte lite lugnt. Ska till Anni på förfest....henne var det skitlänge sen jag såg. Vet inte riktigt vilka mer det är som kommer dit, vet bara karin. men det ska nog bli kul!

Handbollen flyter på, på söndag har B-laget sin första match och A-laget har sin första nästa söndag. Ska bli riktigt kul å se hur det går. Vi har ju bara tränat i två veckor.....

Nu är dags att ta tag i mig själv!


Kommentarer
Maggan

fan skriv lite i bloggen.. slappis =)

2007-09-14 @ 21:13:46
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0