Lite trist....

har vart hemma och tagit det lugnt hela kvällen, så skönt! Var helt slut när jag kom. var en del att göra på jobbet idag. Och en tråkig nyhet fick vi. En läkare ska sluta......en väldigt omtyckt läkare, en helt normal en. Dom flesta läkarna på jobbet är ju lite specilla men inte den här. Han är iaf tvungen att sluta för att han forskar för lite för att jobba på ett universitetssjukhus...... Så han slutar redan imorn. Alla blev iaf väldigt ledsna, blev begravningsstämning.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag får nog inget besök i helgen.....eller jag får inte det helt enkelt.....finns en liten chans men tror inte på den... Jag förstår men tycker bara att det är trist, när det är så nära. Så frågan är ju om jag orkar lägga ner mig å höra av mig nu....nja, förmodligen inte lika mycket..... som sagt, deppar inte ihop för det men det är ju lite trist.

Så nu blir det antagligen fest på lördag.....efter matchen. Blir skoj det! Och jag ska äta ordentligt, annars vet jag hur det slutar......



Kommentarer
emmlan

Attans att han kom på det så sent då...annars hade jag kommit o hälsat på dej...o det hade vart ett mkt roligare besök kan jag lova...hi hi!...;-)

2007-09-28 @ 11:28:01
Ylva

Ja, jag vet....finns ju en liten chans att han fortfarande dyker upp men jag tror inte det. När kan du nästa gång?

2007-09-28 @ 12:12:50
Tildus

Ja det är bäst för dig att det inte blir som det blev sist du var här...

2007-09-28 @ 17:58:58
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0