Måndag morgon

Måndag morgon är aldrig kul. Jag är så trött. Har egentligen inte gjort speciellt mycket i helgen, mest sovit. men det verkar som att jag bara blir tröttare och segare av det...

I fredags var det fest iaf. var hemma hos mig innan! Blev bara jag, Sarah och Jöns. var meningen att  Frida och sandra skulle komma men det regnade så himla mycket så det var inte så bra väder att cykla i. Jag åkte till krogen i regnjackan. Kanske inte så snyggt men jag slapp bli blöt iaf!
Det blev BJ som vanligt på fredagar! men det var kul, fast jag blev så himla trött i slutet. Tror vi gick hem vid två, efter en sväng förbi MAX.

Lördags var en slappardag. Tilde och karin var förbi en sväng, annars så la jag mig ganska tidigt.

Igår var det seriepremiär mot Nordia. Vi vann!!! Tjoho! Tycker vi vann rättvist men det var jämt och kanske inte nåt superbra spel, men vi har ju inte haft så många träningar. Min egen insats var väl sådär....kände mig lite yr, eller nåt. Vet inte om det hade nåt att göra med att jag fortfarande käkar penicillin.....så jag tog det ganska lugnt iaf! Nu tänker jag sluta med penicillinet.....får sånna trista biverkningar av det. hatar det!

Längtar redan till nästa helg, ska bli kul å se om jag får besök eller inte....


Dags att jobba lite då....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0