nu så!

Gött! Nu är äntligen datorn igång! Så nu efter en och en halv måndad kan jag börja använda den. Jag vet, det går inte fort för mig.
Har börjat min penicillinkur så jag hoppas det onda försvinner snart! Somnade när jag kom hem från jobbet. Hann äta lite och sen blev det svart. hade jag inte alls planerat, men men. Skulle vilja träna den här veckan men det sket sig.....trist! Jag får väl pyssla med annat då....har punka på cykeln så jag går överallt.....det är iofs bra på ett sätt men det tar ju sånm tid.

Var på ackis (akademiska) idag och hälsade på Johanna. Smet iväg från jobbet ett tag. Johanna spelar alltså i mitt lag och fick en smäll på träningen i torsdags. Så hon hade fått en ordentlig hjärnskakning så hon låg kvar på sjukhuset men nu verka hon må bra! Skönt! Ja vad är det man har hört sen man var liten? Det ska göra ont att spela handboll?

Pratade med göteborg förut....riktig göteborska, lite svårt att hänga med måste jag säga. Men å andra sidan fattar han nog inte vad jag säger heller.....hahaha...

Shit vad klockan är mycket, hur gick det till? Känner mig inte så trött....får nog tvinga mig att somna nu!

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0