Sjuk

Igår var jag ledig från jobbet, var väldigt skönt! Gick på stan en sväng shoppade lite! Lagade mat, åt mat....ja slappade helt enkelt.
Men idag är jag sjuk, hatar att va sjuk. Bläääää....jag som hade tänkt att gå på fest idag, gå ut en sväng. Så det blir inget med det. Undrar hur jag mår imorgon. Ska ju jobba då, och det är lite svårt att sjukanmäla sig då....då får jag vara döende i sånna fall. Mår jag såhär kommer jag förmodligen känna mig döende när jag kommer hem. Ingrid och Malte ska hälsa på imorgon oxå....så jag måste försöka snygga till lite här. Kanske köpa nåt fikabröd oxå?

Hatar att ha ont i halsen....vill ta bort halsmandlarna, jag tror inte mina är normala. Dom är stora som golfbollar typ jämt, och tennisbollar när jag är sjuk. Fördelen med mitt jobb är iaf att jag kan kolla vad det är som växer i halsen utan att gå till vårdcentralen. Så imorn ska jag ta ett halsprov så får vi se på måndag om det är nåt. Förmodligen ett virus....

Nu ska jag gå och handla lite, bland annat godis, tänkte tröstäta lite ikväll......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0