Sovmorgon i morgon!

Äntligen helg! Fast den här veckan har gått ganska fort, har haft ganska mycket å göra på jobbet. Idag somnade jag när jag kom hem, vaknade inte förän efter åtta nån gång. Imorgon får jag äntligen sovmorgon!
Imorn är det dax för den första hemmamatchen! Ska bli kul å spela, och förhoppningsvis är jag utvilad. Har vart så trött på träningarna iveckan så jag har inte orkat anstränga mig. Hjärnan har inte riktigt vart med.....

Blir nog en vända på stan imorn, måste ju till systemet! Tänkte gå och sola en sväng oxå!
På kvällen blir det fest hos Tilde! Blir gött det, är festsugen!!!!!! Måste se till och ha kameran med mig imorn, var länge sen jag tog lite kort! Hmmm, man kanske ska ta med den till matchen oxå, så får ni se hur otroligt proffsiga vi ser ut.....hahaha....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0