Trött i morse??

Jag vill att det ska vara fredag....NU! Är så hemsk partysugen! har ju vart lugn en helg så nu är det dags!

har träningsvärk idag, speciellt i ryggen och rumpan. Jobbigt, men ändå ganska skönt! Nu vill jag spela match snart....bara ett par veckor kvar! Idag har jag bara vilat....somnade typ direkt när jag kom hem. imorn är det träningen igen, tidig träning som tur är.

På jobbe går det bra, veckan i Ayia Napa gjorde mycket. Känns mycket lättare att jobba nu. Hade student med mig idag....imorn får hon göra jobbet....hehe! Man ska unyttja studenterna.

Var en snygg kille på jobbet idag.....jättefin.... tror han var där och grejade med centrifugerna. Hoppas han kommer tillbaks imorn, då ska jag flörta....hahaha. Alla blir så till sig på jobbe när det kommer nån fin. Eller iaf alla som är lite yngre och/eller singlar. Det är ju nästan bara tanter på jobbe så det är klart man blir helt till sig när det kommer nåt snyggt.

När jag skulle byta om och gå hem från  jobbet idag upptäckte jag att jag måste ha varit väldigt trött i morse. jag hade olika skor på mig.....hahah, hur lyckas jag? Okej, dom liknar varandra men ändå. har aldrig hänt förut. Olika strumpor, nån top bak och fram eller ut och in har jag väl haft men olika skor....pinsamt var det och jag ville knappt åka hem. Jag sprang ut till cykeln och cyklade hem så fort jag kunde....


Kommentarer
Hellen

hihi ÄVEN olika skor.. höhö
en högklackad o en låg? höhö näää kanske inte.. men det hade sett fint ut det..

2007-09-05 @ 23:22:18
Y

Hehe, näingen klack på båda men olika höga är dom...

2007-09-06 @ 08:11:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0