Då var det dags igen då.

Är hemma hos Emmeli nu och väntar på att hon ska komma hem! Borde kanske duscha men jag orkar inte. Det är ju fest idag igen, Plaza ikväll! Det blir nog bara jag och Emmeli ikväll, men det är ju det bästa så det behövs inga fler...haha! Hoppas det finns några fina pôjker ute ikväll som man kan vila ögonen på...
 
Vi ska käka pizza när hon kommer....åh så gottigt!!

Jag har sprungit runt på stan idag. Har inte köpt något. Kollade lite på ryggsäckar inför hösten. Hur stor behöver man egentligen? Jag har noll koll. Funderar på att köpa ett par sandaler, sånna som sitter fast och är sköna att gå i. Det kan ju va bra i höst för jag har inga sånna.....förutom de på jobbet då. Letade lite andra presenter men hittade inget klockrent så jag väntar lite. Ska ta mig en tur i morgon!

Nu har halva min semester gått, det går snabbt. Men det känns okej att jobba igen. Jag har ju en massa skoj som väntar i höst.
 Jag är faktiskt riktigt sugen på att få spela lite handboll nu. Jag hoppas verkligen att de har fixat tränare till oss och att vi börjar snart.

Lyssnar på Pussycat dolls nya låt, When I grow up...den är riktigt bra! Dags att korka upp tror jag!


Kommentarer
tilde

Amen hallå.. du måste ju vara lite konsekvent när du skriver med dialket sådär.. ögera.. (det har jag minsann hört att ni säger)

2008-08-07 @ 15:44:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0