Fan också...

Fy fan jag håller på att bli sjuk, och fort går det. Jag mådde bra i morse, sen har det blivit värre och värre. Huvudvärk, snorig och självklart halsont. Hatar halsont, är det värsta jag vet. En vacker dag knippsar jag bort mina halsmandlar så jag får slut på pulserandet i dom... Vad gör jag med träningen ikväll? Vet att jag egentligen inte borde men jag vill ju så gärna. Vi  får se hur dte blir, ska känna efter lite...

Blev en bra dag på jobbet. Hamnade på ett möte med ett företag som vi har lite apparater ifrån. De skulle förklara hur den nya fungerar. Så när jag var som tröttast i morse bjöd de på kaffe och kanelbulle....perfekt. Senare bjöds det även på lunch....gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0