Fattig.

I morse vaknade jag med mensvärk.....inte den bästa starten kanske. Hann se det nya avsnittet av The Hills. Lika mycket drama som vanligt....lovely!
Var på stan i helgen med karin. Affärerna borde inte släppa in mig. Självklart hittade jag en massa som jag vill ha. Två på skor, flera mysiga tröjor, nån klänning och ett par jeans. Men jag köpte inget av det. Dels ska jag ju åka bort, men självklart skulle jag kunna ha grejerna när jag är tillbaks. Så länge ska jag ju trots allt inte vara borta men jag har faktiskt inte råd. Det är sjukt mycket som ska betalas den här månaden. Grejer som ska köpas inför resan. Jag måste klippa mig innan vi åker. Mitt hår börjar bli katastrof. Så inget shoppande och inte så mycket festande den här månaden helt enkelt...

Idag ska jag äntligen få träna lite handboll! Nu är jag nästan frisk, bara lite snorig. Hoppas det dyker upp lite fler på träningen idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0