Fest ikväll!!

Det blev inget ryggsäcksköp för mig. Var och kollade på stadium men jag tyckte dom var bättre på inter sport så jag ska ta mig dit någon dag.

Fest ikväll! Ska bli jättekul, är riktigt sugen. Jag fick tag på mitt nya favoritvin, Melbourne Lounge. Vet inte om det bara är en tillfällig nyhet, i sånna fall kanske jag ska köpa på mig några flaskor??!?
Det blir jag och Malin ikväll, om hon inte raggat dit nån mer. Får se vart vi hamnar sen. Viktigt att vi inte får åldersnoja. De nya studenterna kan väl vara födda 89? Herregud, det är ju bara barnen....

Har försökt att vaxa benen nu. Köpte sånna där färdiga vaxremsor. Tyckte inte det funkade så bra, men några strån försvann väl. Köpte faktiskt inget annat på stan. Hittade inte så mycket den här gången. Tur det så jag slipper bry mig om det!

Nu ska jag hoppa in i duschen!!


Kommentarer
emmlan

lammkött!!

2008-08-30 @ 18:56:13
URL: http://emmlansblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0