första dagen är avklarad!

Då är första arbetsdagen avklarad....nästan iaf. Ska bara märka in de sista proverna. Har gått rätt bra att jobba idag faktiskt. Är lite trött så jag skulle mer än gärna gå hem och sova nu. men jag får inte somna för jag ska lägga mig tidigt ikväll så att jag kan gå upp tidigare imorn och se handbollen. Klockan sex är ju ändå en helt okej tid, bra mycket bättre än 3.

Längtar tills min handbollsträning imorn, ska bli kul att få skjuta lite. Hoppas att jag inte får allt för många blåsor. Ska komma igång med träningen nu igen. Känner mig lite tjocj efter den där godispåsen jag tryckte i mig igår....men gott var det.

Vad ska man göra för mat idag då? Tror det blir lax för det har jag i frysen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0