Handboll?

Funderade igår på handbollen....när ska den börja egentligen? Jag har inte hört ett skit om hur det blir. Frågade vår ordförande om de fixat nån tränare. Svaret blev att det bryr väl inte jag mig om för att jag inte är här i höst. Jo, jag bryr mig visst svarade jag. Då svarade han att vi inte riktigt hade tränare....vad menas med det?
Hur som helst så tycker jag vi borde sätta igång snart. Har vi ett eller två lag anmälda i år? Skulle gissa att vi har match om cirka 1 ½ månad, rätt snart det tycker jag.

Skulle vilja ta en promenad men det är lite regnigt. Kanske blir bättre snart. Ska läsa lonely planet nu om Thailand!


Kommentarer
Carro

Ha en trevlig kväll :)

2008-08-03 @ 19:24:32
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0