Inflyttningsfest

Var uppe i natt och kollade handbollen, 4:45 tycker jag är en dum tid att visa handboll på. Fast iofs jobbar man så har man iaf chans och se det då, det har man ju inte om det är mitt i arbetsdagen. Dom förlorade tråkigt nog.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen åka mot stan. Är ju inflyttningsfest hos Emmeli ikväll. Ska dit och hjälpa henne fixa iordning lite. Ska bli jättekul, undrar vilka som dyker upp. Samantha kommer så jag ska passa på och fira att hon fyllt 25. Jobbade ju när hon hade sin fest.

Kom på en till grej. Det visades basket när det var halvlek i handbollen. Det var Australien som spelade och de hade lite konstiga kläder på sig. Jag är iofs inte så insatt i basket, kanske är detta något nytt? Det var en dress som satt tight, typ liknande brottardräkt, med kort ärm, I cykelbyxmaterial. När jag tänker på basket tänker jag på stora linnen och shorts så jag tyckte dte såg lite knepigt ut. Men det kanske är bra, dock inget jag skulle vilja springa omkring i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0