jaha, då var man sjuk då...

Jag är sjuk....det blev bara värre och värre igår. Men jag går till jobbet ändå. Har ingen feber så vi får vl se om jag orkar hela dagen. Sov inte så bra i natt, vaknade av att näsan rann hela tiden. Hur gick det här till? För ett dygn sen mådde jag bra.
Så det blir ingen träning för mig. Suck och stön. Var iaf ner till hallen igår och kikade. Var inte så många där men vet en del som kommer att dyka upp. Alla har ju inte kommit till stan än. Tränarbiten är tydligen fortfarande oklar men ska blir klart inom två veckor. Fick veta namnet på en de har på g....det kan nog bli intressant. Antingen blir det jättebra eller så blir det hemskt. Den som lever får se.

Nu ska jag dra!


Kommentarer
emmlan

karlstadsbaciller är bättre än uppsalabaciller helt enkelt...;-)

2008-08-20 @ 11:26:24
URL: http://emmlansblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0