Lördag!

Har precis sett OS-finalen i handboll. Dom är bra Norge, riktigt bra. Var aldrig uppe i natt och såg Sveriges match, det var för jobbigt. Var däremot vaken och såg pingisen! Men nu är det snart slut på OS. Då kan man bli social på jobbet igen. Nu har många sprungit omkring med hörlurar i öronen....svårt att vara social då.

Ska duscha och fixa mig nu sen blir det dejt med Karin. Stan och fika!! Blir nog ingen fest för mig ikväll. Vad hälsosam jag har blivit. Nu har jag bara en månad på mig att träna upp mig inför beach ht 08.

Måste köpa inpackning. Mitt hår är så slitet. Jag har en utväxt som jag gärna skulle vilja bli av med. Jag har bestämt mig för att bara klippa mig innan jag åker, utväxten får jag stå ut med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0