Svar och tigrar!

Det bara regnar och regnar....så tråkigt. Men som sagt, perfekt filmväder. Ska se sagan om ringen. Tänkte baka lite scones också. Det var väldigt länge sen jag åt det.
Imorgon måste jag försöka ta mig ut och träna. Fan vad jag är lat.
På onsdag är det väl fest igen? Sista plaza....så full fart då, eller vad säger du Emmeli?
Har fått några svar....hmmm, tar bara trehundra år. Men ja kanske lite klokare, men inte speciellt mycket. Den som lever får se. Jag tar dagen som den kommer!
Nästa vecka blir det en tur till Töreboda! Blir skoj å träffa dem!

Läste aftonbladet förut och fick se en artikel om ett tiger tempel i Thailand. Det ska besökas! Jag ska klappa tigrar. Tänk vad häftigt. Dom är ju så fruktansvärt fina och mäktiga! Jag vill klappa tigrar, rida elefant, leka med apor, se en haj och krokodiler. Ja det var väl allt i djurväg? Kan se det mesta, förutom ormarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0