Lördagen!

I lördags var det fest. Det var så skoj så. David och Sarah var ju här på besök. Tror inte jag sett David på ett halvår. Vi var på förfest hemma hos Mou. Blev rätt mycket folk där tillslut. Alltid kul att träffa nytt folk.


Jag och Emmeli


Såhär ser David ut nu för tiden! Han var så snäll och fixade frukost till oss alla i söndags. Tack så mycket David!


Jag och Sarah


 Emmeli och Mou

 Aj aj aj....

 I väntan på att toan ska bli ledig

 Systrarna Löfdahl

 David och Eve

 Det börjar gå utför

 Kan det vara det fulaste kortet som finns på mig och Emmeli??

Vet inte vad jag ska säga om kvällen, den var lyckad helt enkelt. Avslutade den med en hamburgare från Sibylla, bättre än så blir det inte. Var lite trångt att sova hos Emmeli, vi var 4 stycken som skulle sova där. En i soffan, en på luftmadrss och två på balkongen. Kan väl inte säga att det var så väldigt skönt att sova på luftmadrassen men det gick!

Idag är det regnigt ute så jag känner mest för att lägga mig under täcket. Se en film kanske? Jag har ju tre sagan om ringen filmer som jag ska se...

I övrigt undrar jag hur svårt kan det vara? Bara svara för fan. Är det ingen som är uppfostrad att man ska vara artig och trevlig? Tydligen inte.


Kommentarer
emmlan

äh, vi fixar en varsin ny en på onsdag...eller lördag...en snygg "svarare" ska det bli!! o på tal om snygg, vi är verkligen sjukt snygga på den bilden du o jag...ha ha ha...!

2008-08-04 @ 13:28:13
URL: http://emmlansblogg.blogg.se/
Latin Rock Exotic (Blatte Bella)

HEJ igen! :D



Jag har lite nyheter i bloggen!



"Team BlatteBella.Se" T-skjorta och möjlig sex/samlevnads- guide/cathegory - ej porr och privat - utan vettigt tjej- och killpepp om kärlek och sex för unga som känner sig lite vilsna...



Hur tycker du att det låter? :D



Tacksam för lite feedback.



KRAM

2008-08-04 @ 18:27:26
URL: http://www.blattebella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0