Mot Uppsala igen då

Nu är min semester slut. På måndag är det jobb igen. Självklart känns det lite tungt men ändå okej. Jag ska ju bara jobba 1 ½ månad, sen drar vi. Var och hälsade på Sarah i K-hamn i onsdags, vi planerade lite inför resan. Skrev en packningslista och oj oj oj vad lång den blev. Fast det mesta var ändå småsaker eller typ pass, pengar, kamera mm.....så det ska nog få plats. Jag ska iaf fylla min väska med handsprit och andra grejer från apoteket....
Sarah fyller år idag, så ett stort Grattis!!!!

Jag åker tillbaks till U-sala idag, lika jobbigt som vanligt, och lika skönt som vanligt. Från hem till hem.....inget har ändrats på fem år. Ikväll ska jag nog träffa Karin, mat och film tror jag det blir!!!

Emmelis inflyttningsfest förra helgen var ju en hit! Var superroligt! Alltid kul att träffa vännerna som jag träffar alltför sällan.
Snittarna som Emmeli och jag hade fixat blev supergoda, och bålen var god den med!!
Lite bilder...
katta




Mou och Samantha


Jag och Samantha....tänk att vi har varit vänner i 22 år.....


Em och jag


Träffade Fredrik på månen. Det var inte igår. Har nog inte pratat med han sedan högstadiet. För er som inte vet så lekte jag väldigt mycket med Fredrik när jag var liten. Vi lekte jämt, alltid med en boll. Många minnen där.... Hur som helst så iom att jag inte pratat med honom sen högstadiet hade jag fortfarande den där pojkrösten i huvudet. Men den rösten var borta....var ju en mansröst nu....blev knas i mitt huvud...haha!



På tisdag börjar handbollen igen. Ska bli intressant. Vilka blir vi? Ett lag? Två lag? Vem tränar oss? Spännande spännande, ska iaf bli kul och komma igång igen!

Nu ska jag duscha, packa klart, äta och sen åka.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0