Ben & Jerry-kuren!

Var tungt idag på jobbet. Mådde inte direkt toppen. Orkade inte riktigt till slutet så jag drog lite tidigare. Nåt mer vettigt har jag inte gjort idag. Åkte förbi ica och köpte Ben & Jerry glass. Så jag har vräkt i mig glass och tyckt synd om mig själv för att jag är så snorig. Tror det är en bra kur för nu mår jag bättre!

Antar att jag inte kan träna imorn heller, kanske tar mig en promenad och kikar in i hallen. De har ju snyggat till läktaren så nu finns det sköna stolar att sitta på....det ni! Vi har match snart...mindre än en månad!! Grejt för då hinner jag spela innan vi åker!!

I helgen ska jag på stan och köpa ryggsäck tror jag. Jag vill börja packa! Hoppas förkylningen försvinner snart för jag har en spruta kvar och dukoralshots.
Kanske blir det kräftskiva på lördag, vi får se. Kommer förmodligen bestämma mig på lördag. Fick svar idag som jag lika gärna kunde ha fått för typ tre veckor sen. hmm, men ja är man seg så är man.

Snart helg....veckan har gått riktigt fort!!

Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0