Vilken lång dag.

Den här dagen har gått så sakta. Har haft saker att göra typ hela tiden men det hjälpte inte. Har inte haft lust med nåt. Men nu är det äntligen helg iaf....får se vad jag hittar på. Ska väl träffa Karin imorn, blir säkert en sväng på stan. Jag är riktigt sugen på att köpa massa varma gosiga tröjor men det är ju ingen idé att jag gör det. Visst det är ju en del kvar av vintern när jag kommer hem, men då kommer jag säkert inte vilja ha de tröjorna ändå.
Sen får vi se hur det blir med kräftskivan. Ska dom sitta ute hela kvällen? Jag tycker det är kallt....men jag fryser iofs typ jämt, men ändå.

Måste fixa min cykel, det tjuter så förfärligt. Städa ska jag väl göra också.

Kanske ska jag gå upp i natt och kolla OS. Skulle vilja se Sveriges sista match, och sen bordtennisen men då får jag ju va vaken hela natten. Jag får fundera lite.

Förkylningen är något bättre idag. Inte lika snorig. Nästa vecka blir det hårdträning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0