Ångest...

Jag har ångest, söndagsångest....värre än vanligt för det var så länge sen jag jobbade. I morgon blir det verkligen vardag igen...

Har egentligen inte gjort nåt vettigt idag. Gick en promenad, var och solade, lyssnat på Reine...somnat såklart. Somnar alltid när Reine läser för mig. Något besök fick jag inte, får se hur det blir med det...

Har kollat lite på DH, måste ju komma ikapp! Har sett alla avsnitt av The hills och gossip girl så det är väl bara DH kvar som jag vill se.

Borde egentligen ha fixat matlåda tills i morgon men jag orkade/orkar inte....men imorn ska jag laga mat. Fick en Thai-kokbok i julklappa så jag får väl se till att laga nåt ur den.



Kommentarer
Anonym

oj vad jobbigt det måste vara att fåkomma tillbaka och jobba 2 dagar.. ha ha

du borde få 2 veckors jobb nu när du varit ledig så länge.. ses på nyår..

kram

2008-12-28 @ 21:55:18
Y

Kan tänka mig att det finns 2 veckors jobb som ska göras i morn...

2008-12-28 @ 22:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0