Gott nytt år!!!!

Snart är det nyårsafton!! Ska bli riktigt kul, har laddat upp med en bag in box.....och nej jag ska inte dela med någon. Men jag hoppas verkligen inte jag dricker allt, då hamnar jag nog på akuten. Emmeli kommer imorn, då ska hon få sin 25-års present, vi har ju inte firat våra födelsedagar ihop så det lär vi ockå göra.
Vi pratade om nyårslöften igår, vi kom inte på något bra....får väl köra på samma som förra året, ingen av oss har hållt det till 100%. Tilde var inte du med på det? Hur gick det för dej?

Städat har jag inte heller gjort, det är ju bara för tråkigt. Jag hinner nog imorn...

Var ju på systmet idag och det var jag inte ensam om. Trots att det var kö in gick det ganska fort. Gick och solade efter det och där var det ännu värre kö. Många som ville sola dagen innan nyår.

Jobbet gick bra idag med, nu är jag inne i det igen. Finns massa choklad på jobbet, alla företag som skickar alla möjliga askar. Det är inte lätt att låta bli när det ligger brevid datorerna.

Ska göra ett försök idag igen att lyssna på Reine, igår somnade jag samma sekund som han började prata.

Gott Nytt År!!!


Kommentarer
Tilde

Ha! hur kan DU vet att nyårslöftet inte hållits till 100%? haha... det har det inte =((

2008-12-31 @ 09:49:00
Heléne

Gott Nytt år! O lycka till med årets löften!

2008-12-31 @ 11:19:16
URL: http://frkfinemang.se
Y

vet att det inte har hållits hos mig och em!!

2008-12-31 @ 13:31:02
Tilde

Jag tror att förra årets löfte får fortsätta även iår. It's a good thing =) och en massa nya löften dåda.

2009-01-01 @ 18:51:36
y

yes vi kör på samma....som sagt så är det ju en väldigt bra sak!

2009-01-01 @ 20:58:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0