Hemma igen

Då var man hemma igen då. Känns lite trist, särskilt när det är så grått här. Det känns som om det är natt hela dagen.

Resen var helt underbar, så skönt att komma bort. Inte ha med sig mobil, ingen klocka, inte veta vart man befinner sig om en dag. Skönt att bara vara helt enkelt!

Det är iaf kul att träffa alla här hemma. Hälsade på hos Karin och Johan igår och deras lilla Bella. Hon var jättegosig!! Hur kan alla bebisar lukta så gott? När jag kom innanför dörren hos dem ropade Bella "Ylva"...hehe, jag är helt säker på att hon gjorde det.....Det lät faktiskt som det! Det är så himla tråkigt att de flyttar till Karlstad nu....snyft snyft.....

Idag har jag varit på jobbet och käkat gröt, jag tycker inte ens det är speciellt gott. Men det var iaf kul att träffa arbetskompisarna och skvallra lite!!!

Efter gröten gick jag ner på stan och shoppade. Behövde lite nytt, köpte ett par jeans, tröja, underkläder.....några vinterskor hittade jag inte.

Ikväll har jag varit inne hos mina hyresvärdar. Blev bjuden på middag....supergott! Har visat mina bilder för dem!

I morgon kommer ena halvan av två ben och en näbb så man kan väl säga att det är ett ben som kommer.....


På fredag åker jag hem till Värmland, ska bara boka en biljett! Blir skönt att komma hem en sväng. På lördag är det iaf fest, blir månen antar jag!!


Nu ska jag försöka leta efter mina julgrejer vilket iofs inte är mycket.





Kommentarer
Heléne

it is very nice that you are home again!



o välkommen till värmland sen, hörs o ses!

2008-12-18 @ 10:16:40
URL: http://frkfinemang.se
emmlan

Du far flytta till KD du md ju!!! =) Vem ska du till bmb o festa med? Halsa alla snyggingar fran mej...borjar bli lite trott pa arabernas komplimanger nu...he he =)

2008-12-18 @ 15:43:52
ylva

hehe, ja vi får väl se vart jag hamnar i slutändan. jag ska ut med syster på lördag!

Har du mobilen med em? Kom mitt mess fram om nyår??



Tack Helene, vi hörs å ses!

2008-12-18 @ 18:49:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0