Jag överlevde!

Då har jag överlevt första dagen på jobbet. Tycker det gick bra faktiskt, jag var bara lite förvirrad. Är väldigt skönt att det bara är tre arbetsdagar den här veckan! Är egentligen rätt trött nu men jag måsta gå och handla, fixa mat och röja undan lite här. Emmeli kommer ju på onsdag så det är väl bäst att jag städar lite!

Gick förbi stan på vägen hem och köpte spetsleggings, ska pröva dem till nyårsklänning och se hur det blir. Annars har jag säkert användning av dem en annan gång. Funderar på vilka smycken jag ska ha till....hmmm...

Tycker det var kallt idag, riktigt ruggigt. När jag kommer hem från affären ska jag sätta på mig mina nya mysbyxor och min varma,mjuka, gosiga tröja som jag köpte i Bangkok! Kanske ska tända lite ljus, tycker det är så mysigt, man blir glad av det! Fick nya ljuslyktor i julklapp så jag måste ju pröva dem. Kommer ju från en ljusfamilj, iaf på ena sidan.


I morgon måste jag till systemet, antar att jag inte är ensam om det. Vet inte riktigt vad jag ska köpa men nåt bubbel att skåla i och vin tror jag. Kanske att nåt annat slinker med oxå. Ser fram emot nyår, hoppas det blir lyckat! Jag, Tilde, Sarah, Emmeli och Andreas har fått i uppgift att fixa potatisgratäng till allihopa. Kommer bli så gott så!!

Nu ska jag springa till Ica!



Kommentarer
emmlan

ja, städa för fan!!!

2008-12-29 @ 21:44:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0