Kom inte till mig...

Nu är jag tillbaks i Uppsala, ganska skönt att komma hem till mina grejer. Tågresan gick bra, var ju inte speciellt kul men vad hade jag väntat mig? Tur att mobiler finns! Det var riktigt jobbigt att släpa på mina väskor, tyckte inte jag fick så tunga grejer i julklapp men tungt var det. Hade dessutom en papperspåse med lite grejer som inte fick plats i resväskan det gick ju bra ända tills handtagen och i stort sett hela påsen gick sönder. Blev inte lättare att bära då, hade sån lust att bara kasta in grejerna i en buske och dra.....

Träffade en kille ute i lördags, inget hände men han var väldigt flörtig....hur som helst hittade jag honom på fejjan och vad hittade jag där då, jo han är förlovad....
Kan alla sluta att vara otrogna, och har ni flickvän så kom inte till mig....

I morgon ska jag gå och sola, vore ju kul att se lite fräsch ut på nyår. Ska även köpa ett par snygga leggings. Sen är nog nyårsoutfiten klar!
Hoppas även jag får besök annars får jag väl hitta på något annat. Borde fixa matlåda, har ingen lust att laga mat. Det har varit så skönt och gott att käka ute. Men nu är det slut på det roliga.
Ska köpa gymkort hade jag tänkt, blir på friskis och svettis. Då har jag både handbollen, gymmet på jobbet och F&S...dags att röra på sig igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0