Nu var det slut på julen.

Då var den här julen över då. Går alltid lika fort, speciellt i år iom att jag missat alla förberedelser. Tomten kom iaf  i år också med många bra julklappar!

För en gångs skull är jag inte ute och festar på juldagen. Är faktiskt inte speciellt sugen. Satsar på nyår istället....tror det kommer bli kanonbra!

I morgon ska jag träffa Hellen....var riktigt länge sedan, ett helt år om jag inte minns fel. Ska bli kul iaf! Kanske en sväng på rean också? 
Har bestämt mig för en mobil nu, ska bara beställa den!!

På lördag åker jag tillbaks till U-sala. Är ju skönt att vara här men ändå vill jag hem till mina grejer. Är inte så sugen på att jobba på måndag. Jag vill bara resa iväg. Det är väl bara att börja spara pengar till nästa resa...

Idag har jag mest lekt med Frida, hon är ganska lik en apa....klättrar på allt och sitter aldrig still....men jag gillar apor!

Tror jag ska lyssna lite på Reine så boken tar slut någon gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0