Paketinslagning!

Idag har jag varit i stan och träffat Samantha. Det var egentligen meningen att jag skulle bli med pappa till veterinären med valle. Det var nämligen dags för den årliga vaccinationssprutan. Hur som helst så smet valle och han har smugit omkring hela dagen så vi kom aldrig iväg till veterinären.
Men det var jättekul att träffa Samantha, det händer inte så ofta tyvärr. Åt en jättegod pasta på Vero, och lekte "hejdejkännerjagmentänkerintehälsa-leken"..... Köpte även lite smågrejer på stan!

Ikväll ska jag slå in alla julklapparna, som vanligt är jag ute i sista stund. Det är så himla tråkigt att slå in dem!

Om en vecka är jag tillbaks på jobbet, hoppas jag kommer ihåg allt och att de inte har flyttat runt på allt för mycket. Skönt att det bara är tre arbetsdagar nästa vecka! Nyår ska jag fira i Uppsala hos Lotta och Jonatan. Tror det kommer bli tokroligt! Emmeli har också bestämt sig för att komma.....får hoppas att det här nyåret slutar lika bra som förra då...:)



GOD JUL!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0