Bestämt resa

Jävla skitväder, jag vill ha sol!!! Känns som det är natt dygnet runt.. Har precis kommit hem från Sarah. Vi har kollat resan idag igen. Nu är vi bestämt oss, vi ska åka med kilroy. Vi tyckte det verkade bättre och de var trevligare. Så det blir 2 månader i Asien och 2 veckor i Australien. Åhhh, det ska bli så roligt. På fredag ska vi betala så då försvinner alla mina pengar från kontot, usch det kommer kännas tomt. Men nu blir man iaf mer motiverad till att spara!

Ikväll blir det en slappiskväll. Har laddat ned Desperate housewives som jag ska kolla på!!! Kan inte bli en bättre onsdagskväll!!

Längtar till lördag. Lunch på stan, match, förfest med melodifestival+grekmat, utgång. Supergott med grekmat, är nog det godaste som finns. Kanske inte det nyttigaste men det är jag värd efter matchen!


Kommentarer
emmlan

Avis Avis Avsi är jag iaf!!...Men ni får njuta åt mej med då när ni är borta. när bär det av då?

2008-02-07 @ 08:35:51
Heléne

*fniss* mm avis.. :) men sjukt skönt för er! o ja.. när bär det av?

2008-02-07 @ 10:40:48
URL: http://www.wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0