Betalat!

Jävla skit, mitt superlånga inlägg försvann. Inte en chans att jag orkar skriva om allt det. Nu blir det väldigt kort istället...

Resan är nu betalad!!! Jag har kommit på att jag borde bota min ormfobi innan jag åker, är ju stor risk att jag kommer se en. Även om jag inte gör det är det ganska jobbigt att ständigt oroa sig. Vill inte att det ska hindra mig från att ha kul! Så vart kan man få hjälp med att bota fobier? Hmm, jag får kolla upp det!

Idag är det match, mot bottenlaget så vinner vi inte så lägger jag av med handbollen. Madde mådde bättre idag så jag slipper förhoppningsvis stå!

Ikväll ska jag äntligen få käka grekmat och gosa med Tildes nya katt!! Jag vill också ha en katt!!

Frulledags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0