betalningsdax!

Äntligen fredag!! idag är det dax att betala resan! Den andra oktober bär det av, hem kommer vi 16 december...tror jag det var. Två månader i Asien och sedan avslutas resan med två lugnare veckor i Australien. Längtar så mycket, men nu gäller det att snåla med pengarna!

Imorgon är det match, och tyvärr kanske jag måste stå. Lite komplicerat är det, Madde är sjuk men som tur är har vi Jöns. Men Jöns måste spela båda matcherna nästa helg och för att man ska kunna stryka henne från matchen imorgon måste någon annan stå minst en halvlek.....alltså jag. Jag hoppas på att Madde är frisk så jag slipper.




Kommentarer
Angela

Fan va kul.. Inte alls avundsjuk.. =)

A

2008-02-10 @ 09:37:00
URL: http://trollskogen.blogg.se
Y

Det ska bli så himla kul....längtar så!!

2008-02-10 @ 21:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0