ful, ful, ful julklapp

Då var veckan igång då. Full fart på jobbet idag, så jag jobbade över lite. Gjorde inte så mycket, kände mig ganska pigg faktiskt. Inte lika pigg nu kan jag säga...

Idag fick vi våran julklapp på jobbet....eller det kanske är en jubileumspresent, hur som helst är den riktigt ful. Akademiska fyller 300 år i år....hipp hipp hurra....Och därför skulle vi få en fin present. Kan inte beskriva den på ett bra sätt så jag tog helt enkelt några kort, korten blev inte så bra men man ser iaf presenten.

 Två små skedar utan skaft, och med liten text står det akademiska sjukhuset, 300 år.

 Såhär satt dom ihop när vi fick dom.

 Det kom med nåt slags band/snöre. ganska långt så man skulle ju kunna ha skedarna runt halsen... Eller få fast det där bandet och ha det som ett mobilsmycke, eller väsksmycke....

Nåja det ska va silver iaf, man kan väl smälta ner det och fixa ett eget smycke...

Gåtävlingen håller på för fullt, har ju gått förbi köpenhamn för ett tag sen, är på språng mot Rödby. Killen som leder har 40 000 steg i snitt, fatta vad han måste gå mycket, eller träna eller vad han nu sysslar med. Man kanske går 6000-7000 steg på en timme....så han går ganska många timmar....varje dag. Äh, jag tror han fuskar. Tror alla som ligger före oss fuskar....
Måste upp och hoppa lite nu så jag kommer upp i steg.

Natti!


Kommentarer
emmlan

ha ha, ja det va verkligen en ful julklapp!!...

2008-02-12 @ 09:32:59
Y

Ja, väldigt ful och oanvändbar....vi kunde väl iaf fått en vanlig sked...

2008-02-12 @ 15:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0