Fullbokad dag!

Sitter på jobbet nu. Första lördagen dels för mig och för molekylär. Har det väldigt lugnt, är typ klar med det jag ska.....sen får jag hitta på lite valfritt. Har iofs en hel del jag kan pyssla med.

Blir en lång dag för mig. Började åtta i morse och ska egentligen jobba till halv fem men jag tänker smita iväg tidigare. Vid halv fyra kanske, då blir det raka vägen till fyrishov och match!! Ska bli jättekul å spela, missade ju som sagt den här matchen i höstas. Efter matchen blir det raketfart hem och ladda för fest! Ska med Anna på fest. Vet inte alls vad det är för folk som ska dit men det ska bli kul ¨å träffa lite nytt folk!

Jag hoppas att dom har på tvn på förfesten så jag kan kika lite på melodifestivalen. Trodde att reprisen skulle vara imorgon så jag kunde slappa å kolla på den men den är inte förän måndagkväll, sent måndagkväll. Har som vanligt lyssnat på låtarna i förväg. Fastnade inte jättemycket för nån men det kommer väl.

Ska boka biljett  hem till påsk idag. SJ har gjort om på sin sida..... och höjt priser oxå.... Nu står det vad biljetten kostar sen när man klickar sig vidare visar det sig att det kostar extra om man vill ha en sittplats. Åh, jag hatar SJ.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0