Inflyttningsfest

Introtävlingen gick inte speciellt bra för oss idag...hårdrockstema....tror inte jag kunde en enda. Var lugnt på jobbet idag, väldigt skönt då jag hade världens huvudvärk. Smet hem lite tidigare så jag kunde sova lite. Nu känns det bättre efter sömn, mat och ibumetin.

Har jag sagt att jag inte tycker om januari, februari, mars? Man blir så lurad hela tiden. Överlycklig så fort snön försvinner och dte blir lite varmare. Självklart blir det kallare igen och snö, sen tö och varmt, sen kallt.....osv....hatar det. Nu vill jag ha vår och sommar. Cyklade hem när det snöade, allt blåste såklart i ansiktet.....brrr....

Nu ska jag sminka mig och skynda mig iväg till Tilde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0