Inga spikar kvar....

Gissa om jag blev glad när inte Carola gick direkt till final....men hon hamnar säkert där ändå tillslut....

Igår var det match, vi vann!! Gött!! Stackars Tilde, hon hann bara va på plan en snabbis innan hon fick en smäll. En smäll på näsan, så hmmm hon är inte riktigt lika snygg som vanligt. Usch otäckt.

Idag har det varit full fart på jobbet, som vanligt på måndagar....finns säkert en del att göra imorn också. Blir en lång vecka, ska ju jobba på lördag. Men jag tror det är bättre än söndagar, men vi får väl se.

Var hos optikern idag på ett litet återbesök. Tydligen har dom sett "spikar" i mina ögon ända sen jag flytta hit tror jag. Spikar är blodkärl som växer in istället för att böja av.....alla fattar va? Hur som helst så var dom borta nu. Har minskat ända sen jag bytte linssort, så det var ju ett bra byte.

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0