Klumpig

God morgon!
Ännu en dag på jobbet. Snart är det helg, lovely! Jobbar iofs lördag, men ändå. kan inte riktigt bestämma mig om jag ska bli med på fest på lördag eller om jag ska ta det lugnt. Får se hur det blir, bestämmer mig nog på lördag.

igår var jag på spinning, intensiv. Det var riktigt jobbigt men kul. Bra musik och bra ledare!! Det får bli intensivpasset flera gånger!!
Ikväll är det handbollsträning igen. Säsongen är snart slut, det går så himla fort på våren. Sen gäller det att jag tar mig iväg och tränar själv. Match på lördag mot Almunge, missade ju den matchen i höstas så det ska bli kul å möta dom.

Har kommit på en sak. Jag har ju ofta ganska många blåmärken och jag har alltid tänkt att dom kommer från handbollen. Många av dom gör ju det men jag tror dom flesta kommit för att jag är så klantig. Jag slår i saker, går in i saker hela tiden. Jag borde skriva upp hur många gånger det händer på en dag....


Dags för fika!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0