Måndagsseg

God kväll!!

Helgen var bra, fast idag har jag varit trött så jag har sovit en del nu efter jobbet.....skönt! jag ska ju kolla på melodifestivalen ikväll.....kan ju inte missa den....haha!
Kollade faktiskt på den i lördags men jag hörde inte en ljud, det var ju party! Det var kul, alltid roligt å träffa lite nytt folk!

På fredag är jag ledig, då vill jag hinna med en massa som vanligt. Ska kolla om det finns nå roligt pass att gå på!

Nu är biljetten bokad hem till påsk.... skulle vilja va ledig längre men vill inte ta några semesterdagar, ska försöka spara några tills vi reser! Måste bestämma nu när jag vill va ledig i sommar. Först tänkte jag att jag skulle skita i det men det klarar jag inte. Vill ju åka hem....så det får bli tre veckor tror jag. Frågan är när...

På onsdag ska jag på bio med Tilde!!! Alltid kul med bio, varför går man inte på bio oftare? Okej det kostar men jag går verkligen aldrig på bio....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0