Mot Paris

Nu har tävlingen " gå till paris" börjat så jag går och går. Kom upp i nästan 15000 steg igår. Än så länge tror jag vårat lag, Fantastic Four leder!!

I torsdags kom David hit, inte så ofta man ser han nu för tiden. Det var kul å se han igen. Vi hade en liten träff igår i korridoren. Jag å David gick hem till Ingrid och Malte, var där ett tag och sen gick vi till flogsta till Ronnie. Usch vad sjukt kul man haft i den korriodoren. Man ville nästan flytta tillbaks... Hemskt och tänka på att den tiden kommer aldrig tillbaks, snyft snyft.

Var på stan igår, blev lite shopping. Köpte bland annat en våg. Tänkte att det kan ju va bra å ha om man ska väga sig en gång i veckan, och mäta lite mått. Kanske kan den få mig lite motiverad. Sarah och jag var på Kilroy igår och kollade resor. Oj vad skoj det ska bli!!!! Men vi har inte bestämt var vi ska åka än, inte exakt iaf. Vi fick lite förslag och lite priser så vi ska tänka över det här nu. Måste kolla upp min ekonomi....

Idag är det dags för match igen. Som tur är slipper jag stå!!! Nu måste i vinna, det var så jävla pissigt att förlora sist. Efter matchen blir det full fart hem och sen iväg till Lotta som har inflyttningsfest. Jag har väl egentligen inte bestämt mig för om jag ska festa eller inte jag jobbar ju trots allt imorn. Men jag kan gissa hur det slutar....
För övrigt så är det sista helgen jag jobbar på bakt, sen blir dte molekylär. Då blir det bara var femte helg, hela lördagen.

Kamph har ju tjatat så om gossip girl och iom att vi har träning när det går på tvn så laddade jag hem det.  Så nu är jag fast i ännu en såpa....

Här är lite bilder från dom senaste helgerna.

Utgång efter landskampen!
  

Sarah och jöns på lagfesten!
sarah, jöns

Evelina och Ellen      Elin, Malin, Ida, Stina
 
Småtjejerna i laget som inte får dricka....


Sarah med sitt enorma hår
sarah

Sarah och jag på saluhallen!
sarah och jag

Blåsfisk!!!!
blåsfisk

Jag och Jöns kramas lite!!!
jag å jöns


Nu måste jag fixa mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0