onyttig söndag

Igår var det party! var hemma hos Tilde och kollade melodifestivalen, den är alltid rolig å se. Tycker låtarna var sådär. Christer sjögren är inte riktigt min stil....och han är så äckligt sliskig. Men det var så himla dåligt ljud, man hörde inte vad dom sjöng. Grekmaten var underbart god som vanligt!!!
Gosade med Tildes katt, jag vill oxå ha!!!!
Utgång blev det på saluhallen, var riktigt kul! Vi mötte upp Ollie, Mari, Anni, Sima, Hala och Hanna där inne. Kul att vi alla var samlade igen....händer inte så ofta nu för tiden. Det får vi göra om!

Lite bilder!!

Karin och jag
karin och jag

Hala, Ollie, Sima
hala, sima, ollie

Karin, Ollie, Hala, Sima, Mari
brudarna

Ollie
ollie

Mari och jag
mari och jag

Karin
karin

Tilde, Karin, jag
tilde, karin, jag

Vi igen...
tilde, karin, jag igen

Usch idag har jag vräkt i mig en massa onyttigt....blir hårdträning i veckan tror jag.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0