Resplaner

Hej hopp! Idag är dte en lugn dag på jobbet, tiden går så sakta och jag är jättetrött. Vill bara hem och sova... Men efter jobbe ska jag ner på stan och träffa Sarah. Vi ska boka om våran resa lite, vi har tänk om lite.... Tror det blir kanon, hoppas på ett bra pris bara! jag vill åka nu....kan edt inte bli höst snart? första gången jag längtar efter hösten..

Gåtävlingen går bra, för tillfället leder vi med det är en hård fight i toppen. Har inte gått speciellt mycket än så det får nog bli en promenad ikväll.

På lördag är det dags för match igen, vinner vi inte nu så tar jag livet av mig. Ska spela mot dom som ligger sist.  Efter matchen blir det fest...igen... Fast ganska lugnt den här gången. Blir nog hemma hos Tilde eller Karin och ser på melodifestivalen och sen utgång, lite lagomt sådär.



Kommentarer
Heléne

melodifestival??

aha.. börjar de igen..

2008-02-06 @ 17:02:20
URL: http://www.wonderland.blogg.se
Y

Jajemän! En bra anledning till att äta gott och ha fest!!!

2008-02-06 @ 20:16:44
Tildus

Lagomt? Lugnt??

2008-02-06 @ 20:16:48
URL: http://tildenises.blogg.se
Y

Ja, det blir lite lugnt för mig...vart lite för full senaste gångerna... Förutom förra helgen, då var det lagomt. Minns allt=skönt!

2008-02-06 @ 20:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0