Sol!

Så himla skönt att va ledig!!! Och det har varit så fint väder idag, helt underbart. Tyvärr har jag lite ont i huvudet, hmmm....kan det vara min vårhuvudvärk? Huvudvärk i ca en vecka som kommer varje år i början på våren, skumt det där.
Sprang runt på stan idag, men hittade inget intressant. Hade tänkt köpa nåt tills ikväll, nåt inte alltför dyrt men hittade inget. Kan inte säga att jag hittade så mycket annat jag ville ha heller. Eller hade jag haft pengar och kunnat köpa vad som helst så hade jag nog shoppat en hel del.
Hade tänkt träna idag, men dte blev inte så. Jag bestämde mig för att ta en promenad istället. Jag sitter ju alltid inspärrad på jobbet och missar alltid solen så man får passa på.
Jag har träningsvärk i benen, är ju iofs skönt men jag hoppas den är borta tills imorn, annars blir det en jobbig match. Träningen igår var jobbig. Blev helt stum i benen efter dom första övningarna, så resten av träningen gjorde det ont. Men det gick ju det med!

Är väl meningen att jag ska käka och fixa mig iordning nu. Är inte riktigt på partyhumör, men det kanske kommer. Vet inte vad jag ska ha på mig, är inge kul då.... har fortfarande kvar sumobrottarkänslan, då är det absolut inte kul....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0