Spinnat

Igår var jag på spinning, gissa om det var jobbigt. Har inte vart på spinning sen i somras dessutom var cykeln helt konstig. Det gick typ inte att ändra belastningen, eller det gick ju att få tyngre. Jag skruvade den till det lägsta som fanns, då brukar det gå superlätt. Nu fick jag ta i. Så det var lite jobbigt.....men det gick bra ändå....passet var helt ok, musik ok men inte superbra.
Mina ben är riktigt sega idag, kommer inte gå fort för mig på träningen ikväll.

I morse vaknade jag av att jag snurrade runt i sängen, vet inte varför jag fick för mig att jag skulle ha fötterna på kudden....

Hoppas alla får en trevlig Alla hjärtans dag......kan ingen skicka ett kärleksbrev till mig....haha, det var länge sen...

Puss å Kram!


Kommentarer
samantha

Ha en bra dag //Kram samantha

har present till dig hemma ...skulle va kul o ses

2008-02-14 @ 12:29:40
Ylva

Hej sammis!! Allt bra? Jag kommer väl hem till påsk, är du hemma då? Kollade Petras blogg, såg bilder på Elsa....oj vad stor hon blivit.
Kram!

2008-02-14 @ 12:50:44
emmlan

men ylva, annars va det rätt l'ngesen som Vi skrev kärleksbrev...kanske borde göra det igen...o leverera dem via nån lärare...ha ha ha

2008-02-14 @ 20:53:08
samantha

hej jo jag är ju förkyld jämt....men annars är det bra själv då?? ja jag är hemma till påsk så då MÅSTE vi ses. ok?! vore jättekul. elsa pratar mer o mer för varje dag det är kul...ikväll ska jag och micke ut o äta mums....vi hörs då

2008-02-22 @ 13:26:59
Y

Det är bara bra med mig!! Ja till påsk måste vi ses, det är bokat! vad kul å se Elsa, var länge sen jag såg henne nu!
Vi höres!!!

2008-02-23 @ 10:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0